src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

dom där linjerna.

 
 
Jag har äntlligen fått lite bränna! Eftersom att jag är en blekis så blir jag väldigt glad, hihi!
Igår köpte jag och pappa en köttätande växt och fy fan vad cool den är! Den känner om något landar i blomman och så sluter den sig och går inte upp på ett dygn. Om det är en fluga t.ex så dör den!
 
I helgen har jag varit på vårat lantställe med mamma och pappa och börjat renovera lite. Vi har inte varit där så mycket de senaste somrarna och det syns. Så vi piffade upp det lite, men vi måste jobba mycket mer med det. 
Jag ser fram emot när det bli klart, för då kan jag ju vara där när jag flyttar till Norrköping. Iaf de varma månaderna. Det skulle vara så perfekt, ingen hyra att betala och lugnt och stilla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: