src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Mitt navelsmycke

 
Nu har jag haft den i 1 månad och 2 veckor och den ser riktigt fin ut!
Jag vill bara byta ut den här fula staven mot något bling bling! Men jag måste vänta någon månad till. 
 
Varför jag inte har skrivit så mkt om min piercing är för att jag ville ha den lite hemlig i början då den var känslig och inte så fin. Det är väl inte så konstigt att den är lite röd och svullen i början men ville ändå vänta lite. 
 
Men såhär ser den ut och jag är super nöjd med den. 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

snyggt! älskar navelpiercing :)

Svar: åå tack, jag älskar det också :D
Maja Alshorn

2014-04-04 @ 22:25:49 ? http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Josefine

Gjorde det ont? Ska med ta när jag fyllt 15 kram

Svar: Det gjorde svin ont, men det får man ta. :(Vad kul :D det är verkligen skit snyggt! :D
Maja Alshorn

2014-04-05 @ 13:33:15

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: