src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Vart ska jag gå på ?

 
Film och Musikgymnasiet (FMG) i Norrköping. Jag är mest intresserad utav filmoch så vill jag lägga till foto senare.
Jag börjar i morgon kl 1 och jag känner mig faktiskt inte alls nervös för det här. Men det kommer att komma över mig när jag väl är på väg till skolan! 
 
Det ska bli spännande att få komma till en ny stad och till en ny skola där jag inte känner någon. Jag kommer att bo hos min moster på vardagar och sedan pendlar jag hem på helgerna. 
 
Det ska bli kul att få komma tillbaka till Norrköping faktiskt. Jag är född där och jag levde mina första 6 år där. Så minnen har jag verkligen från Norrköping och mina kusiner bor där och den mesta släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: