src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

alla hjärtans dag

 
 
Idag när jag och pappa skulle dra till gymmet så  var det så sjukt fint ute. Det luktade vår och solen sken. jag hoppas verkligen att vädret kan hålla i sig för jag vill inte gå och frysa längre. Jag vi kunna använda min jeansjacka igen. Den kan man ha till allt, den är skön och helt enkelt bäst! 
 
 
Alla hjärtans dag. Det såg min kille till att det blev den bästa. När jag var på gymmet så körde jag rygghävningar. Och när jag gör det så hör jag dörren öppnas och någon kommer in. Jag tänker att det är någon som ska träna antagligen. Jag kollade inte upp eftersom att jag var mitt uppe i mitt eget. Så kommer han närmare och stannar framför mig. Då tänker jag bara: vad fan är det här? Vem är det? Så ser jag att han har likadana skor som Jonte min pojkvän. Jag kollar upp och ser att han står där. Jag hade ingen aning om att han skulle komma idag. Vi brukar sed var tredje vecka och så kommer han två helger i rad! Jag blrv så jävla glad så jag gick av och hoppade på honom och kramade honom jätte hårt! Såååå fin kille <3
 
 
 
Det här är min lillebror. han fyller hela 14 år idag på alla <3 dag!  Min lilla fjortis. Vi firade honom genom att åka och käka på kinaresturang. Så vi drog alla till Motala och beställde. Det jobbiga var att vi fick vänta på maten i en timme. Men då löste vi det på andra sätt. Vi började utmana varandra i flappy bird. Tillslut kom maten och den var jätte god. Men till den resturangen går jag aldrig till igen. Affe hade nog en jätte bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: