src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Every day

 
 
 
 
 
 
Det här är produkter som jag använder vaje dag och som jag skulle kunna klara mig med länge om jag bara hade dessa. Okej platt/lock tången är kanske inte så viktig men det är något jag använder ofta. 
 
Först har vi min ansiktskräm. Den fukar bra större delen av året men nu på vintern behöver jag mer fett så då använder jag en annan. Sedan har vi min BB-creme. Den använder jag när jag vill få lite färg och jämna ut. Den är också ganska fet så den är bra på min vintertorra hy.
 
Min platt/locktång. Den är ganska ny och den funkar så mycket bättre än min gamla som man inte kunde ställa in temperaturen på. Jag hoppas att mitt hår håller sig bättre nu när jag kan platta med lägre temp. Det är bra att man kan locka med den här också. 2 i 1 liksom :D 
 
Min mascara, min underbara älskling. Den här är min absoluta favorit och den är helt klart bäst. Den har gummiborste som separerar fransarna bra. Och med ögonfransböjare ser fransarna längre ut. 
 
Min mousse fundation som jag använder när jag inte har min BB-creme. Då använder jag den runt ögonen för mörka ringar och röd hur. jag använder den där jag vill täcka, om jag har någon finne eller bara är röd någon stans i ansiktet så lägger jag den där. Väldigt bra för mig som har ganska slät hy. Den har en stört härlig konsistens också. 
 
Min jessica parker parfym som jag använder dagligen också. Den luktar sååå gott och jag älskar flaskans utseende! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: