src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Ma girls

Hej hopp. Idag vaknade jag av att jag var så jukt utvilad. Jag gick upp och tog en skål flingor med mjölk till frukost. 
Kl 1 åkte jag in för att gymma, sedan kom Sara och Jackie. När jag var klar så drog jag ner på stan för att köpa ögonbrynsfärg. 
 
Vi tre skulle ha lite spamys på kvällen men det blev bara att vi bastade och färgade fransarna och ögonbrnen,haha. Det är iaf något. ;) Vi gjorde också fruktsallad. Så när vi satt och smaskadepå det så såg vi på filmen ''allt för min syster''.  jäävla sorglig film, riktig gråt film men eftersom att vi alla är så jävla trötta så skrattade vi ganska mycket under filmen så det blev inte riktigt samma känsla men några tårar kom det.
 
Efter det så käkade vi middag med Jackies mamma. Och nu sitter vi bara och kollar runt på videos på youtube och nu snackar! 
 
SORRY SORRY SORRY för att det inte kommer några bilder från idag men jag hade inte min kamera med mig. Jätte dåligt av mig men så är det :((((( Nu ska vi snart fixa iordning oss och gå och sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: