src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Nytt objektiv

 
 
 
70-300mm från Tamaron. 
Jag och min mamma beställde det innan helgen och nu är våran nya bebis hemma! Det ska bli så kul att provfota i morgon när det är lite ljust ute och kanske får jag några bra bilder redan första gången? :) 
 
Det här objektivet är jättebra när man vill fota något långt borta eller om man inte vill komma så nära det man ska ta kort på. T.ex när barn leker så kan det bli härliga bilder om de inte ser att man fotar dom. Eller om man vill ta på en söt liten fågel så blir den inte rädd... haha ni förstår. 
 
Det här objektivet kommer jag nog ha väldigt mycket nytta av men inget slår mitt 55mm. <3
Haha, Vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: