src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Vackra, glada, fina och jävligt bra tjejer.

Idag var en så där bra dag. Jag Sara och Jackie hade så sjukt kul nu på kvällen efter skolan. Vi har skrattat, gråtit, blivit rädda och allt möjligt! Vi hade det så jävla bra! 
 
Det känns så skönt att ni finns. Vi vet också att vi kommer umgås väldigt mycket på lovet och det ser jag verkligen fram emot. Även fast dom andra tjejerna kommer glida runt i backarna på sina skidor så kommer vi ändå ha lika kul. Jag önskar också er Linnéa, Annie och Ester att ni har det så jääävla bra och så jääävla kul. Jag är sjukt avis och vill göra samma sak. MEN någon gång kommer jag också iväg. 
 
Imorgon fyller även min lillebror 14 bast! Det ska firas med kinaresturang! Så imorgon är både jag och pappa hemma så då ska vi städa hela huset och fixa så att det är fint till Lördag då vi ska ha kalas för både mig och Affe som fyllt år. Det ska bli skit kul att träffa alla kusiner och resten av släkten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: