src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

BRÅVALLA 2014


Här är jag på väg till Norrköping och bråvallafestivalen! 

Så här såg våra skor ut när regnet kom, det var så mycket lera och Jonte hade inte med sig stövlar så han använde plastpåsar! Det blev så sjukt lerigt! 

Det här är vårt underbara camp med underbara grannar från både Göteborg och Stockholm! På ena sidan av vårt tält hade vi brudarna från Stockholm som jag blev helt kär i! Vi fann varandra och hade det så sjukt kul! och på andra sidan fanns ett gäng killar från Götet som vi hängde med första kvällen.
Här spelar NONONO och dom ägde så jävla hårt! 


Så här såg det ut när vi skulle hem...






Vi väntar på Petter och jag fick ett stort fuck you finger som vi alla sedan skrev våra namn på, alla i campet! 

Jag och jonte bytte krans och keps... Så snygga! 
vi väntar på PETTER som tyvärr behövde bryta sin konsert då det började regna och blixtra! 

Det var en kille som fick blixten i sig men han klarade sig som tur var! 






Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: