src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Gårdagen

Allt började med att jag kom till Emelie från en stressig arbetsdag. Men när jag väl kom dit så var alla där och vi började göra midsommarkransar! Vi fick faktiskt alla till något bra av blommorna. Eller ja Linnéa kände att hon gärna kunde ta min nya krans. (Jag hade en innan jag kom) Så tillslut hade alla kransar! 
Vi fick en liten välkomsdrink, fotade oss i grupp och lyssnade på musik och hade det allmänt härligt! Vi åt gott och hade så underbart trevliga samtalsämnen! Der var verkligen skit kul att ha alla tjejer samlade! Att få umgås med de som man inte umgås med i valiga fall var underbart kul. 

Senare traskade vi igenom vadstena och kom till Jonte där vi blev fler och lite mer glada. Vi hade det jätte trevligt! 

Min midsommar innehöll alltså underbara människor, god mat, bra musik och en fin sommarkväll! 







Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: