src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

De Geer?

 
Idag har jag varit och gjort intagningsprov på De Geergymnasiet. 
Jag fick göra en bildanalys, lägga i hop ett bildmanus och välja ut två bilder till varsin text. Det var jätte kul men svårt. Man känner sig ju inte helt säker på om det är rätt osv. Men det kändes ju faktiskt ganska bra! 
Jag bestämde också med lärarna att jag ska komma och vara med en dag på skolan så jag får känna på hur de har det på lektionerna och så. 
 
Efter idag så känner jag mig faktiskt kluven. Jag känner typ lika mycket för film och muskigymnasiet som för De Geer nu. Så nu ska jag bara fundera på vilken skola som käns bäst! Och efter att jag har varit på besök på De geer så kommer jag nog känna vilken skola som faktiskt känns bäst för mig!

Kommentarer
Postat av: Bästa kussi

WOHO!!! Så himla spännande Majsi!!! 😍💗🎉💃

Svar: skit kul :D
Maja Alshorn

2014-03-19 @ 15:39:14 ? http://josefinaman.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: