src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

En fråga från en ellen

Hur applicerar man den? Med tanke på endast två pump. Ska man ha den i hela håret eller endast i topparna? Ska man borsta ut oljan eller hur är det man gör?:)
 
SVAR: Hej Ellen! 
Jag pumpar ut två gånger i handflatan, sedan smetar jag ut det över båda handflatorna och sedan börjar jag applicera i topparna, håret ska vara handdukstorkat/fuktigt så att oljan sugs upp bättre. Så applicera jag bara med händerna och mina fingrar i topparna och om man ska ha det i hela håret bestämmer du själv men jag använder oljan för att jag har torra toppar så jag skulle säga bara topparna. Låt oljan vara tills håret har torkat helt, då kan du borsta ut håret. Precis som vanligt! 
 
Tack för din fråga och jag hoppas att du har fått ett bra svar, puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: