src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

jag grät mig till sömns

 
När jag Läste sista kapitlet i boken "femtio nyanser utav honom"  igår så började jag gråta, jag låg i min säng och tårarna bara rann. Det var så bra och jag är fortfarande förvånad av att jag har läst en bok på ca 500 sidor och dessutom börjat gråta utav att läsa den. Jag är så jävla glad att jag faktiskt har gjort det. Jag har liksom alltid trott att jag aldrig skulle läsa en bok i hela mitt liv. Men den här var riktigt bra och det har gjort att jag kommer att läsa andra böcker i framtien. 
 
Ni som inte har läst dessa böcker tycker jag verkligen ska göra det för El James har gjort den så in i helvete bra! 
Texten är så välskriven, så formulerad och man fastnar verkligen. Det jag gillar allra mest med den här boken är att det som händer i den är något utav det sjukaste jag kan tänka mig men ändå så har jag varken känt mig äcklad eller påhoppad av obehag. Jag känner mig bara så förstårlig. DET som jag är mest imponerad utav är att hon får läsaren så intresserad hela tiden. 
 
I kväll ska jag börja på den andra boken som heter "femtio nyanser utav mörker" så jag ser fram emot att gå och lägga mig ikväll för den första boken slutade så spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: