src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Massor med frågor!

 Jag fick en fråga om receptet på mina bananpannkakor. 
 Och ja, receptet är hur enkelt som helst och man behöver  bara  ett ägg och en banan för en pannkaka.!
 
 Börja med att mosa bananen i en skål med en sked.  Knäck  ett ägg och blanda ihop det till en ända röra.  Värm stekpannan och lägg i smör. När det är tillräckligt  varm så häller du i  smeten och steker den som en  vanlig pannkaka. Men  det kan  vara lite svårt att vända  den om den är för stor  så då kan man  göra små plättar  i pannan. När den är genomstekt så är den klar!
 
Hur enkelt som helst!
 
Sedan brukar jag bara strö över lite socker och skära upp en kiwi. Eftersom att det här är ganska nytt för mig också så har jag faktiskt bara provat med just kiwi men andra frukter är säker super gott till också! :D 
 
   
 
Frågor ang min moroccanoil har ställts och det är frågorna hur mycket den kostar och vart jag köpte den.
Ja, jag kan ju börja med den första frågan och jag köpte den för ca 360 kr och det är 100ml. 
Den köpte jag hos min frisör. Men annars kan du beställa den från t.ex bangerhead.se, de säljer den för 339 kr. 
 
Jag har lite andra frågor som jag tänkte skriva om men de kommer i ett annat inlägg! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Celine

Har också den oljan! Den är typ underbar!

- Åh tack så jättemycket vad glad jag blir! :D

Svar: den ääger :D
Maja Alshorn

2014-03-03 @ 21:29:15 ? http://celinelf.se
Postat av: bexollila

ja bobby är en riktig sötnos !

2014-03-04 @ 08:50:41 ? http://nattstad.se/bexollila
Postat av: u

vilken frisör köpte du din olja hos? :)

Svar: tuves hårglädje
Maja Alshorn

2014-03-04 @ 16:11:33

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: