src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Fotografering

Igår stod jag modell för en fotouppgift som Magnus ska göra. Vi fick hjälp av hans kompis My som hjälpte till med blixten och som gav mig filten lite då och då, jätte trevlig tjej!!  Vi ska ta lite mer bilder idag också. Men han ska ha tre bilder som han ska söka in till en skola med. Bilderna igår blev helt fantastiska, Magnus är verkligen en GRYM fotograf och jag hade jättekul!! Han hade två klänningar som jag skulle fotas i. Med den första klänningen gick allt super bra, vi fivk några jättefina bilder. Men när jag bytte om till den andra så började det bli vääääldigt mörkt på himlen.
 
Vi hann bara fota några få bilder innan den kom duggregn men vi körde på, sen började det ÖSA ner och vi var tvungna att ta oss till bilen 100m bort med den stora blixten och jag hade mina jättehöga klackar på mig. Men som tur var så hade Magnus tagit med sig en filt till mig som jag kunde ha runt mig mellan plåtningarna. Så jag försökte ta mig till bilen så fort som jag kunde, även fast det gick lite sådär, hahah. 
 
Men vi fick i hop allt och körde till Magnus. Där värmde vi oss en stund och kollade på de tagna bilderna och jag säger bara, Woooow! Dom blev suuuper feta!! Han blev nöjd och jag blev nöjd så jag tror det kommer gå bra för honom!
 
När vi hade blivit någolunda varma så köpte vi käk och kollade på en film, jag var så trött att mitt huvud kändes tungt, och när jag kom hem så somnade jag som en stock. haha.
 
 
 En liten sneak peak på två bilder!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Åh gud så roligt och spännande det låter :D hoppas man får se bättre bilder snart :)

Svar: ja verkliogen :D
Maja Alshorn

2014-05-14 @ 15:35:20 ? http://ettass.blogg.se
Postat av: amanda ♔

åh kul :D

Svar: ja superkul :D
Maja Alshorn

2014-05-14 @ 17:30:50 ? http://Itsmenotyou.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: