src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Hackarjävlar

 
 
Alltså jag blir så jävla FÖRBANNAD! Det är någon lite jävla idiot som har hackat mitt mailkonto och det innebär att jag kan inte skicka eller se mina mail! Det är så tråkigt att folk ska hålla på såhär, lägga sig i andras pivatliv. Det är inte OKEJ! Jag har varit jätterädd att den här personen skulle ha tagit reda på min facebooks lösenord och blogg.se lösen. Men som tur är så har jag blockerat kontot och bytt lösenord på alla sociala medier. Jag hoppas verkligen att de ser att det är jag som äger det här kontot! ,
 
Ni vet ju själv hur många konton man är bunden till genom sin mail och om jag inte får tillbaka den så kommer det bli kaos! Fy fan vad tråkigt det här är! :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: