src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Valborg

  
  
 
Igår sov jag hos Jullan. Vi åt gott och kollade på elden tillsammans. Senare på kvällen så var vi ute på bus och jag hade verkligen jätte kul! Julia är en sån härlig person, så lätt att vara med och så jävla rolig.
 
Gårdagen blev verkligen sjukt lyckad och jag hade inte en tråkig minut. Men där emot blev jag lite rädd då och då...Vi sov på klosterhotellet och när vi gick i korridorerna så kände jag obehag i hela kroppen. Då säger Julia att det spökar och speciellt i rum 201 och så går vi förbi där och jag känner hur jobbig kännsla jag får i hela kroppen. Sen så ska vi gå upp en trappa eftersom att vårat rum låg högst upp och då känner vi ett kallt drag och det får mig att bli ännu mer nervös! Julia kläcker ur sig att när ett spöke är i närheten så blir det kallt och då håller jag på att bajsa på mig! Och när vi kommer upp så står ett fönster öppet... 
 
Det var såå läskigt, även fast jag visste att Julia skrämde mig men den där känslan jag fick i kroppen var så annorlunda och obehaglig. UUUUSCH!
 
Men vi hade så jävla kul ändå och jag kan tänka mig att Julia hade ännu roligare när hon såg hur rädd jag blev... 
hahaha ^^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: