src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Vart har jag köpt min piercing?

 
 
 
 
 JOOOO, jag har hittat det här smycket på  fyndiq.se faktiskt! Det kostade 129kr och är i  rostfritt stål. Staven är 1cm lång och  blomman är ca 1,5cm bred.
 
Men eftersom att jag inte får byta smycke än så måste jag vänta tills den 20 Maj. Läkarsmycket måste sitta i minst 3 månader  innan man får byta, så att hålet är helt läkt.  Det betyder alltså att jag snart har haft min navelpiercing i 3 månader!
 
MEN det betyder  inte att hålet är helt läkt, det kan ta längre tid än 3 månader.
Vissa personer har sin läkarstav i flera flera månader. Men jag tror att min är klar efter 3månader. Om inte så är det bara att jag byter tillbaka till läkarstaven och låter den sitta där i någon månad till. Det är även väldigt viktigt att tvätta ordentligt så att det inte kommer bakterier in i hålet så att det blir en infektion.
 
Mitt hål har varat lite till och från men inte alls mycket. Då har jag baddat hålet med alsolsprit för att torka ut lite. Annars tycker jag att läkartiden har gått väldigt bra och jag är super glad att jag tog den. Det är ju vädligt tråkigt att ha samma tråkiga stålstav i 3 månader men sen så kan man ju ha jätte många roliga och fina smycken!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Hejsan! Jag är nu äntligen tillbaks efter en lång bloggpaus! Jag har även lagt ut en låt som jag har spelat in, skulle varit jättekul om du kollade in den!

Kram :)

Svar: jag kollar in! ;)
Maja Alshorn

2014-05-10 @ 21:07:43 ? http://nattstad.se/madeleineblom
Postat av: Tess

Det var det verkligen! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Svar: varsågod !
Maja Alshorn

2014-05-13 @ 16:51:04 ? http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: