src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Säng häng

 
 
 
Jag har snart läst ut den andra boken utav tre och jag måste se till att hinna läsa klart innan filmen släpps i Februari. Jag ser så fram emot filmen även fast den aldrig kommer att kunna slå böckerna. 
 
Jag var iväg på ett utvecklingssamtal idag och när jag kom hem ifrån det så var det första jag såg när jag klev innanför dörren var mina småkusiner på 2 och 4år som springer runt nakna och skrattar för fullt. Det gjorde mig så glad. Jag sken upp och började skratta med dom och tillslutt fick jag liksom asgarv. Tänka sig att saker och ting kan vara så kul utan att man ens behöver säga ett ord. Man bara är med varandra och smittar av sig utav sin glädje. Glädje sprider sig så lätt.
 
Jag minns på mellanstadiet då jag hade en vän med ett sådant underbart skratt som smittade av sig så lätt. Hon hade en sådan dålig humor också så jag fick höra det ofta. Jag skrattade lika mycket som henne varje gång men jag skrattade oftast bara för att hennes skratt fick mig till att börja skratta. Alltså tänk på ett riktigt asgarv och hur underbart det är att lyssna på. Så fort man hör någon som skrattar så där hårt och mycket så ler man automatiskt och blir fnittrig själv. 
 

Kommentarer
Postat av: :)

Åh jag hade också en sån vän på mellanstadiet! Haha vad hette din vän?

Svar: Min vän hette Emelie :)
Maja Alshorn

2014-11-07 @ 21:46:29

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: