src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Fifty Shades Of Grey

 
 
 
 
 
 
 
 
I Torsdags så såg jag, Cornelia och Ernie filmen ''fifty shades of grey''. Jag har läst första och andra boken och jag måste säga att Filmen var så in i hevete bra! Så lik boken och det kändes bara så overkligt att få se det med egna ögon. Jag är sjukt nöjd och jag ska gå och se den igen med mamma på Onsdag. 
 
Mr.Grey som spelas utav Jamie Dornan gjorde ett utmärkt jobb. Han är så lik den mannen som jag skapade i huvudet när jag läste böckrna. Och han är en sådan grov jävla BABE att det är sjukt. Även Anna om spelades utav Dakota Johnson var helt perfekt i rollen och samma här, liknar den anna som jag hade skapat i huvudet. ÅÅÅÅH jag är SÅÅÅÅ nöjd!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: