src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Jag skrattar hysteriskt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skratta din mobbare? Bara för att hon är överviktig så kan hon twerka. Du som inte ens har en röv ska inte säga nått. Sluta mobba folk

Svar: Men OJ vad du tog illa upp lilla vän. Jag skrattar absolut inte åt hennes vikt och har jag sagt att hon INTE kan twerka?

Nä precis. !!!!! idiotjävel

Hon kan twerka och hon har grymma höftrörelser. Och det här med att jag inte har en röv är så fucking mycket bullshiet.
Och alltså din jävla dubbelmoral är så pinsam. Du ber mig sluta "mobba" men du skriver dryga saker till mig? Vart är logiken liksom hahaha?????


Jag skrattar för att hon går in för det så jävla hårt och hennes mening med alla video är att folk tycker att det är kul så vem mobbar jag egentligen? Och hon har inte tagit illa upp av detta så alltså ingen mobbning. Du kan sluta mobba själv. Är du så ensam att du kommenterar sånt här anonymt, skaffa dig en vän eller hobby snälla.
Maja Alshorn

2015-02-24 @ 13:09:09
Postat av: Anonym

Skrattar du åt att nån går in för något? Varför en lägga ut det där och skriva att du skrattar åt det? Isf kom med en anledning bättre än att hon går in för det jävla mobbare. Och du har ingen röv den är platt som helvete dör xD

Svar: gå vidare med litet ;)
Maja Alshorn

2015-02-25 @ 04:24:24
Postat av: Josefin Åman

HAHAHAH. Asso hon är såååå skadad 😂😂🙈😢😢

Svar: I know hah!!
Maja Alshorn

2015-02-25 @ 19:44:28 ? http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: