src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Lördag!



 
 
 





DET VAR FEST! Jajjamensan! Basel fyllde 17år och det firades med en fet lokalfest! Jag och brudarna förade hemma hos Tilda som var ett nytt ansikte för mig men det var sååå kul att få lära känns henne! Även Matilda var ny så det var superkul att träffa ett par nya riktigt mysiga tjejer! Vi käkade tacos och snackade skit :)
 
Sedan tog vi en taxi till festen och alltså det var seriöst bästa åkturen i mitt liv! Alla var glada och fnittriga! Chauffören var gammal men spelade jättehög musik och alltså det var så fucking kul! 
 
Väl inne på festen så droppade det in mer och mer folk och det var en så jävla lyckad fest och jag hade verkligen svinkul! 
Sedan skulle jag ta mig hem till Alexander för att sova där. <3
 
jag hade en ring under kvällen och när jag skulle få av den så gick det inte. Jag provade med allt verkligen så det slutade med att vi fick åka till akuten och såga upp den haha!!