src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

elf & dr.organic

 
 
 
 
I går köpte jag mig ett rouge/Brozing puder från elf. Det har öppnat en butik inne i stan  som heter Pinkroom med massor utav roliga grejer. Saker från Victoras secret och Pink. Badbomer, yankee candle ljus, produkter från elf och från The Balm. Ja, massor utav roliga saker. 
 
Jag fick även en liten julklapp igår utav min kära moster och hennes sambo. Jätte fina hårprodukter fån Dr.organic! Det är alltså naturliga produkter vilket är hur bra som helst! De luktar lite skumt, jag är nog ovan. Nu för tiden så är allting parfymerat men jag lär nog vänja mig vid det. Jag ser fram emot att testa det i morgon efter ett gympass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: