src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Min födelsdag

 
 
 
Igår var det alltså min 17e födelsedag. Jag firade den med släkten, familjen och pojkvänen <3
Jag fick proteinpullver och en rosa liten shaker som är perfekt nu när jag har tagit tag i träningen igen. Sedan fick jag ett par hörlurar då mina gamla precis gått sönder och så fick jag lite fickpengar och organiska hudprodukter från mina kära släktingar. :)
 
Min födelsedag kunde inte ha blivit bättre! Alexander och jag hade inte setts på ett tag så det var fantastiskt att få se honom igen. Han sov även hos mig vilket var underbart mysigt! Och alla grattulationer på sociala medier! Jag blev sååå glad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: