src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

mysLördag och tacos

  
Idag blev jag inbjuden på tacosmiddag till Annie och med mina underbara vadstenabrudar! Vi samtalade om allting och vi hade liksom livliga konversationer hela kvällen och vi pratatde nästan i munnen på varandra för att vi var så exalterade på att vi äntligen fick ses allihopa!! Det var dundermysigt och maten var jättegod! Vi spelade spel och vi bestämde att förlorarna skulle springa ett varv runt huset utan att ha tröja på sig och såklart så förlorade jag och Tove och fick då springa. HAHAH jag fick en sådan adrenalinkick utav det, det var kolsvart, vi var ute på landet och vi blåste näsan bort, det var hemskt. Men kul... ahhaha <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: