src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Så sevärd film om pattar!

 
Detta fick mig att få upp ögonen ganska mycket. Varför ska JAG vara ledsen över hur de ser ut? jag föddes så och det är absolut inga fel. Jag kan hitta bra BHar och de är inte för små och inte för stora. Jag måste själv bara ge fingret till alla tankar som kommer upp i mitt huvud ang att de skulle vara fel på dem. MER BRÖST ÅR FOLKET! Och seriöst, de grabbarna som sa att hennes bröst var små och äckliga kan ju bara tryck upp en påle i röven. 
 
Och alltså det finns säkert mååånga som inte alls håller med om vad hon säger osv men jag fick mig ett lyft psykiskt utav den här filmen och det är jag glad för. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: