src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Utställning




Idag är en sådan dag då jag vill kolla på fotoutställningar och tavlor. Få intryck och att bara ta in och fundera över bilder. Men tyvärr så vet jag ingen utställning idag och så är jag för lat för att ens resa på mig. 

När jag var mindre så trodde jag att jag aldrig skulle förstå mig på konst. Att jag aldrig skulle gå till en lokal för att titta på "konstiga" målningar och foton. Nu har jag liksom lärt mig att se egenom det där och tycker nu att det ger mig väldigt mycket bra energi. Man kan lilsom känna igen sig genom att bara se en blå färgklick i ett hörn utav en röd-orange tavla. Detta låter så djupt, jag vet haha! Men jag uppskatar det enorm, vi är alla olika och alla kan såklart inte gilla konst. Men för mig så är det bra, det är något som jag har fastnat för.  
Jag tror att man måste ge varje bild tid också, för att kunna upptäcka saker som ögat inte såg från början. 

INTRESSANT 



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: