src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Kungshamn & Smögen

 
Här spenderade jag min helg tillsammans men mina nära och kära. Min morfar fyller 75år idag så vi såg till att fira honom under helgen. Vi åt färska kräftor och räkor sedan grillade vi på kvällen. Vi åt tårta och hade livliga konversationer hela tiden. På söndagen så gick vi på smögenbryggan, kollade i affärer och käkade en god lunch. 
 
Smögen och Kungshamn var ett sådant vackert ställe, jag fick aldrig riktigt nog utav att vara där, jag trivdes så bra. Drömmen är ju att själv kunna köpa sin sommastuga där i frramtiden men husen kostar en del men det är förståligt när man ser hur fantstiskt vackert det är. Men man kan ju få drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: