src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

nude

 
 
Sååå fint! Detta läppstift från e.l.f ljusar upp mina läppar som ofta är väldigt röda. Det ger en väldigt ljusrosa färg och konsistensen är toppen! jag har en läppenna sedan tidgare som var as nice till det här läppstiftet. 
 
Måste också säg att mascaran jag köpte igår SÖG! Den särade inte fransarna bra och den tar lång tid på sig att torka vilket gör det väldigt jobbigt på morgonen. Jag kunde heller inte blunda för då fick jag mascara under ögat. Alltså jag blev skit irriterad. Jag vet inte, den kanske ''torkar'' lite snart så att den inte är så rinnig och kladdig. men komigen, en NY mascara ska vara u.n.d.e.r.b.a.r.t och inget annat.
 

Kommentarer
Postat av: Othilia

Den bästa mascaran jag någonsin ägt är en mascara från maxfactor och kallas "clump defy". Bara ett tips till nästa gång😘

Svar: åh vad kul, jag ska kolla upp den :D För den här var så sjukt sämst! :(((((
Maja Alshorn

2015-03-05 @ 21:37:38 ? http://Nouw.com/noshortcuts

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: