src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Äntligen på väg

 
Håkan Hellström, denna man, detta geni. Jag känner hur starkt jag behöver en Håkanspelning just nu. 
Sitta i en kö med ett nummer på handen tillsammans med vänner, solen skiner och alla sjunger tillsammans med i en utav Håkans låtar samtidigt som man hör hur dem soundcheckar. Den känslan är liksom så svår att slå. Hur man sitter i timmar för att komma relativt långt fram och  vara så sjukt förvätansfullt, skrika ''Håkan Håkan Håkan Håkan Håkan* och vänta allt för lång tid innan man få se honom stå där. Stå där och stråla som bara Håkan kan göra.
 
Idag är dagen jag fick det sagt till mig själv. Att det jag skriver på min blogg betyder någonting för någon. Det betyder någonting för någon som har följt mig i snart ett år. Det jag skriver betyder något för henne och har fått henne att stanna kvar här. 
   Jag fick en jättefin kommentar från en tjej som har läst min blogg vädligt länge och som har sett alla mina toppar men också alla mina djupa dalar. Hon önskade mig mer glädje till framiden då hon har satt sig in i mina texter och läst dem och brytt sig om dem. Hon önskade mig glädje. Tänk att hon önskar mig glädje. En brud som jag aldrig har träffat förut men som har tagit sig tid att läsa om mitt liv och önska mig det bästa. Det här är mänskilghet, ren kärlek. Jag önskar att fler människor vågade träda fram bakom alla hemligheter ang vad man tycker om. Att yttra sig om vad man tycker är vackert, inte bara ytligt utan det vackra som finns innuti oss också. Förså hur mycket glädje och kärlek vi sprider genom att säga hur jäva bra någon är. Hur man uppskattar vad någon skriver eller tar bild på. Respons.
 
Att jag idag vaknade upp och kände mig lite nere, rastlös och uttråkad. Men så slår jag på min dator, går in på bloggen och så ser jag att jag har fått en kommentar. Jag brukar alltid tänka att det är en negativ kommentar då det kan hända till och från men istället så får jag en kommentra med så fina ord som idag som fick mig att skina som en sol. Det känns bara så bra, jag har saker att se fram emot och allting känns bättre.
 
Äntligen på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: