src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">

Förlåt

jag vet att jag suger kuk med att blogga men nu. 
   Idag har jag solat, tränat, träffat ett medium och träffat sara. Det var alldeles för länge sen nu så vi bestämde oss för att ses. Som vanligt så sitter vi och snackar hur mycket som helst om allt som har hänt sedan sist. Det var jättekul att träffa henne!
 
Mediumet var en häftig upplevelse då allt hon förmedlade var träffande för mig och jag kände igen mig i det hon sa så mycket! Hon nämnde även saker som jag inte har berättat för någon vilket bara var helt stört. En sammanfattning är väl att jag bör släppa loss lite och stå upp för vem jag är och ta vara på det estetiska och göra något utav det typ.
 
Jag känner mig bara fett tagg på livet just nu då det snaaaart är sommarlov, jag har en fantastisk pojkvän som jag älskar, jag har sommarjobb, nästa vecka är det fest och jag taggar!!!! Alt känns bara bra! Jag vet vad jag vill och allt bara flyter på. Den här dagen har varit fartfylld, spontan och hur NAJS som helst. Idag är jag glad.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: